مدیرعامل ایران خودرو: مردم ایران از پژو ناراحتند

مدیرعامل ایران خودرو خطاب به مدیران پژو سیترئن گفت:مردم ایران از رفتار شما در زمان تحریم ناراحت هستند.
مدیرعامل ایران خودرو: مردم ایران از پژو ناراحتند

صنعت نویس: هاشم یکه زارع در نشست مشترک مدیران ارشد ایران خودرو و پژو سیتروئن خطاب به مدیران فرانسوی اظهار داشت: مردم ایران از رفتار شما و اینکه بازار ایران را یکباره ترک کردید ناراحتند و باید کاری کنید که این ناراحتی برطرف شود.

وی ادامه داد: باید این موضوع را به آقای تاوارس مدیرعامل پژو سیتروئن یادآوری کنم که ایرانی‌ها از ترک بازار ایران توسط شما ناراحت هستند.

یکه‌زارع با بیان اینکه مدیران پژو برای مذاکره و عقد قرارداد با ایران 25 سفر به کشورمان داشته‌اند، گفت: طی 20 سال گذشته فرصت‌های زیادی را از دست دادیم اما حالا باید بیشترین همکاری را برای مشارکت بهتر داشته باشیم. 

کارلوس تاوارس مدیرعامل شرکت پژو سیتروئن نیز در این مراسم اظهار داشت: رفتار کسب و کار ما در مقایسه با کارهایی که در گذشته انجام داده ایم، تفاوت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ارتباط ما و ایران‌ خودرو می‌تواند آینده خودروسازی ایران را رقم بزند، گفت:‌ به یک نهاد تولیدی خیلی مهم، بسیار نیازمندیم تا بتوانیم محصولاتمان را با ارتقاء کیفیت و کاهش هزینه‌ها به کشورهای منطقه صادر کنیم و البته برای این کار نیازمند یک حامی محلی بسیار قدرتمند هستیم. 

وی با بیان اینکه ایران تأمین کننده شماره یک محصولات پژو در منطقه خاورمیانه خواهد بود، گفت: هدف ما حداقل تولید یک میلیون دستگاه خودرو در سال 2025 است که 75 درصد این خودروها در بازار منطقه عرضه خواهند شد. 

وی تأکید کرد: گواهی می‌دهم که در شرکت ایکاپ به عنوان شرکت مشترک ایران‌ خودرو و پژو، سنگ تمام خواهیم گذاشت و از نظر کیفیت، ایمنی و عملکرد زیست‌محیطی، محصولات مناسبی را عرضه خواهیم کرد. 

مدیر عامل پژو سیتورئن همچنین به مدیرعامل ایران خودرو پیشنهاد کرد که این دو شرکت با یکدیگر تبادل نیرو داشته باشند و برترین نخبگان هر کشور بتوانند با یکدیگر تبادل شوند. 

فارس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید