مهم‌ترین استراتژی های سایپا از زبان مدیرعامل جدید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: هیچ محصولی از سایپا بدون انجام تست های کیفی و ایمنی، طراحی و به بازار عرضه نخواهد شد.
مهم‌ترین استراتژی های سایپا از زبان مدیرعامل جدید

به گزارش صنعت نویس، در جریان ششمین همایش کیفیت سایپا مهندس محسن جهرودی با بیان این مطلب گفت: ما نمی توانیم محصولی را تحت فشار و بدون تست های مهم کیفی و ایمنی، طراحی به سبد محصولات خود اضافه کنیم.

وی ادامه داد: ما نباید اجازه دهیم محصولات جدیدمان در زمان زایش بمیرند و در این خصوص تمام تلاش خود را برای انجام کلیه موارد کیفی در نظر خواهیم گرفت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه قطعه سازان خودرو مهم ترین نقش را در کیفیت خودرو دارند تصریح کرد: برای افزایش کیفیت نهایی خودرو باید ترتیبی اتخاذ شود که کنترل بیش‌تری بر ورود قطعات باکیفیت به سایت های تولیدی خودرو صورت پذیرد.

جهرودی ادامه داد: خدمات پس از فروش نیز یکی از مهم ترین بخش هایی است که بر کیفیت خدمات و محصولات در اختیار مشتریان تاثیر پذیر خواهد بود و توجه به این بخش از مهم‌ترین استراتژی های سایپا خواهد بود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: تمامی تلاش ما بر این است که پرتفوی مناسبی را برای ذینفعان و مشتریان سایپا ایجاد کنیم و امیدواریم بزودی با تلاش همه بخش های گروه خودروسازی سایپا به این مهم دست یابیم.

منبع:سایپانیوز

افزودن نظر جدید