پشتیبانی که پشتیبانی نمی کند!

صنعت نویس از این هفته قصد دارد مشکلات و شکایات و بعضا درددل های مردمی را منتشر کند و از همین رو مخاطبانی که خود یا اطرافیان شان گلایه و شکایتی در مورد مسائل مختلف دارند، می توانند آنها را با ما در میان بگذارند.
پشتیبانی که پشتیبانی نمی کند!

یکی از مخاطبان صنعت نویس با انتقاد از طرح پشتیبان ایساکو گفته است:من یک دستگاه دنا از ایران خودرو خریداری کرده ام و طبق اعلام ایساکو (شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو)، مبنی بر استفاده از طرح پشتیبان، چندین بار با شماره  اعلامی  تماس گرفتم اما موفق به صحبت با اپراتور و بیان مشکلم خود نشدم. در نهایت، به یکی از نمایندگی های ایساکو مراجعه کردم تا از این طریق، پیگیر مشکل خودروی خود (گرم نکردن صندلی راننده) شوم. این در حالی بود که وقتی به متصدی آن نمایندگی گفتم گرم کن صندلی خودرو کار نمی کند، وی با لحنی تمسخرامیز پاسخ داد که گرم کن میخواهی چکار؟ در جواب گفتم که خب برای این آپشن پول داده ام. در نهایت نیز هیچ کاری در راستای حل مشکل بنده انجام نشد. سوالم این است که این چه طرح پشتیبانی است که پاسخگو نبوده و اصلا پشتیبانی نمی کند؟ از طرفی، مگر نمایندگی ها نباید کار مشتریان را راه بیندازند، پس این چه نوع برخوردی است که با امثال بنده انجام می شود؟

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید