برنامه قطعه سازان ترکیه برای سرمایه‌گذاری در ایران

رییس انجمن قطعه سازان ترکیه به علاقه مندی قطعه سازان کشورش برای حضور در ایران اشاره کرد و گفت: ورود قطعه سازان ترک به ایران برای سرمایه گذاری، همکاری مشترک و تحقیق و توسعه است.
برنامه قطعه سازان ترکیه برای سرمایه‌گذاری در ایران

به گزارش صنعت نویس به نقل از ایرنا، آلبر کانسا Alber kanca امروز (یکشنبه) در مراسم افتتاحیه چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران در مرکز همایش های برج میلاد افزود: نمی خواهیم در ایران فقط فروشنده باشیم بلکه بدنبال سرمایه گذاری و همکاری در بخش تحقیق و توسعه هستیم.

وی با تشریح وضعیت خودروسازی و قطعه سازی در ترکیه گفت: ایران و ترکیه در حوزه هایی با یکدیگر رقابت دارند که به رشد صنعت هر دو کشور کمک خواهد کرد.
رییس انجمن قطعه سازان ترکیه افزود: در 10 سال گذشته، در صنعت خودروسازای ترکیه توسعه ای را شاهد بودیم بطوری که در این مدت تولید خودرو 50 و صادرات 70 درصد رشد را تجربه کرد؛ به ویژه از سال 2012 تاکنون (یعنی چهار سال اخیر)، هر سال توسعه ای دو رقمی را در تولید و صادرات خودرو تجربه کرده ایم.
وی افزود: تولید خودروهای تجاری ترکیه در سال 2015 حدود 6 درصد کاهش یافت اما تولید خودروهای سواری 20 درصد رشد داشت؛ افزایش تولید خودروهای سواری در سال گذشته به دلیل معرفی 2 مدل جدید از خودروهای فیات و تویوتای ترکیه بود.
رئیس انجمن قطعه سازان ترکیه گفت: اگرچه بازار ترکیه کوچک تر از بازار ایران است اما صادرات خودروسازان ترک قوی تر است؛ ترکیه بیش از 1.1 میلیون صادرات خودرو دارد و هنوز هم ظرفیت صنعت خودروسازی ترکیه تکمیل نشده است.
وی با اشاره به صادرات سالانه یک میلیون دستگاه خودرو به اتحادیه اروپا گفت: ترکیه بزرگترین صادرکننده خودرو به اتحادیه اروپاست و پس از آن، ژاپن مقام دوم را دارد.
به گزارش ایرنا، چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با رویکرد فروش و خدمات پس از فروش به عنوان بزرگترین گردهمایی صنعت خودرو پس از برجام صبح امروز(یکشنبه) با حضور مقام های وزارت صنعت، معدن و تجارت و مسئولان و نمایندگان خودروسازان داخلی و خارجی در سالن همایش های برج میلاد آغاز بکار کرد.
در این همایش مدیران خودروسازی های بزرگ اروپایی و آسیایی از جمله پژو سیتروئن، اسکانیا، رنو و مدیران عامل انجمن قطعات خودرو ترکیه و رئیس هیات مدیره انجمن قطعات خودرو فرانسه حضور دارند.
نقش و سهم خدمات فروش و پس از فروش در ارتقای برند، زنجیره ارزش خدمات فروش و پس از فروش، رضایتمندی و وفاداری مشتریان خدامت فروش و پس از فروش و همچنین اقتصاد خدمات فروش و پس از فروش از مهمترین محورهای این همایش است.
در کنار این همایش، نمایشگاهی با حضور شرکت های خودروسازی داخلی و همکاران خارجی آنها در مساحتی به وسعت حدود چهار هزار و 500 متر مربع در سایت نمایشگاهی مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شده است. علاوه بر این، در حاشیه این همایش کارگاه های تخصصی متعددی با حضور مدیران داخلی و خارجی صنعت خودرو برگزار می شود.
تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو ایران و شرکت های معتبر خودروی جهان، تولیدکنندگان داخلی و خارجی قطعات و مجموعه های خودرو، انجمن های تخصصی فروش و خدمات پس از فروش و همچنین بانک ها و بیمه ها و شرکت های لیزینگ، مخاطبان این همایش 2 روزه هستند.
علاوه بر خودروسازان فرانسه، کشورهای ترکیه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، ژاپن، کره و چین نیز در همایش صنعت خودروی ایران حضور دارند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید